Hjælp og support til Internet

Hvis du ikke kan få internetforbindelse

Inden du ringer til parknets support vil vi bede dig om at bruge et par minutter på at tjekke de mest simple og hyppige fejl.

Det er vigtigt at du har prøvet med et andet net-kabel.

Hvis du har en trådløs router kan du først prøve at genstarte routeren. Virker dette ikke kan du prøve forbinde din computer, uden om routeren, og direkte til vægstikket.

Kontroller at det kabel du anvender, er et Kategori 5 eller Kategori 6 PDS kabel. Det er et netværkskabel med RJ-45 stik i begge ender, og kablet og rundt. Et RJ-45 stik har 8 ledere i hver ende. Har du fået fat i et fladt kabel (typisk sort eller hvidt) er det et telefonkabel. Det kan ikke anvendes.

Prøv under alle omstændigheder at bytte kablet med et andet for at se om det hjælper.

Kontakt support

Hvis intet af ovenstående hjælper, kan du kontakte parknets support.

Foreningens kontaktperson har telefonnummeret til parknets vagttelefon. Telefonnummeret kan anvendes ved generelle fejl, der rammer hele ejendommen. Hvis du har problemer indenfor "dit eget hus fire vægge" skal du ikke kontakte kontaktpersonen men er nødt til at vente til supporten åbner næste hverdag.
 

Kontakt formular

Er du bruger i Parknet og har brug for hjælp er du velkommen til at kontakte supporten enten via: Kontakt formular e-mail eller telefon

Du kan kontakte supporten via email på support@parknet.dk

Du kan også kontakte supporten telefonisk på 3690 6000 alle hverdage i følgende tidsrum:

Mandag til fredag kl. 9.00 - 12.30 og 17.00 - 21.00
Lørdag og søndag kl. 17.00 - 21.00

 

Postadresse

Parknet. Baldersgade 12.
2200 København N

Parknet er en lille forening og det er derfor desværre ikke muligt for dem, at yde support ved personligt fremmøde.